loading...
انیمیشن های جهان
نوید بازدید : 473 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار

 دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
برای اولین بار در  ایران 
اختصای میهن دانلود


نام بازی: Package 4
پلتفورم : pc
ژانر: N/A
تاریخ انتشار جهانی :N/A
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان:  English
فرمت ایمیج: ندارد
ناشر: N/A
مد بازی : 
حمایت توسط : N/A
درجه بندی سنی : N/A
قابلیت آنلاین:دارد
به عنوان یک سورپرایز تصمیم بر آن گرفتم تا پکیجی از بهترین بازی های منتشر شده را در اختیار کاربران فخیم میهن دانلود قرار دهم. در این پکیج ها سعی شده تا تنوع موضوعی رعایت شود.همچنین در این مجموعه ها شاهد بازی های جدید بین سال های 2010-2012 و همچنین بازی های قدیمی قبل از سال 2000 میلادی هستید . این مجموعه ها دارای تنوع سلیقه ای هم هستند ! اما در پکیج اول بازی های Spider-Man محصول سال2000میلادی ، Spider-Man: The Movie محصول سال Apr 14, 2002میلادی و در نهایت بازی فوق العاده خاطره انگیز Spider-Man 2 که محصول سال Jan 1, 2004میلادی هست .
داستان بازی همانند نسخه قبل در حول شخیتی به نام Peter Parker می گذرد و او در این نسخه به مبارزه با دشمنان اصلی و قدرتمندی همچون Rhino ، Puma و Mysterio که همگی آنها توسط فردی با افکار پلید به نام Dr. Octopus کنترل می شوند می گذرد. البته ما در کنار مبارزه با این دشمنان اصلی خود با انسانهای معمولی که در خدمت Dr. Octopus هستند نیز وارد مبارزه خواهیم شد و در پایان هر مرحله نیز به مبارزه با دشمنان اصلی خود خواهیم پرداخت. البته داستان بازی به هیچ وجه پیگیر داستان اصلی فیلم نمی باشد و مقدار کمی از خط داستانی فیلم را دنبال می کند. در کنترل های بازی تغییرات زیادی ایجاد نشده است. در این نسخه نیز همانند نسخه قبل برای راه رفتن و حرکت کردن از کیبورد و برای استفاده کردن از ویژگی های Spider Man همانند مشت و لگد زدن از کلید های ماوس استفاده می شود البته کسانی که علاقه ای به استفاده از ماوس ندارند می توانند تمام حرکات ویژه Spider Man را با کیبورد انجام دهند. اگر در یاد داشته باشد در نسخه قبل شما می توانستید به تک تک نقاط شهر نیویورک بروید و هیچ محدودیتی در بازی وجود نداشت و همین مسأله یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی به شمار می رفت اما متأسفانه در این نسخه شما دارای محدودیت هستید و قادر به رفتن به مکانهای دلخواه نیستید. بهتر است کمی هم در مورد ویژگی های اصلی Spider Man صحبت کنیم. ویژگی Zip برای پرت کردن تار خود به مکانی و کشیدن خود به آن مکان کاربرد دارد و بدین ترتیب دیگر نیازی به بالا رفتن از دیوارها نیست و با پرتاب تار خود به مکان مورد نظر به راحتی به آنجا دسترسی پیدا خواهید کرد. با استفاده از ویژگی Web شما می توانید دشمن خود را در تار ایجاد شده حبس کنید و بدین ترتیب برای مدت زمان معینی از حرکت او خودداری کنید. با کمک گیری از ویژگی Pull نیز می توانید سلاح دشمنان را در اختیار بگیرید و یا آنکه بعضی از اشیا اطراف را به حرکت درآورید. در همان آغاز بازی شما وارد یک مرحله آموزشی می شوید که نحوه عملکرد شما در بازی را آموزش می دهد. بهتر است به این نکته نیز اشاره کنم که شما در این بازی با محدودیت حرکتی بسیار زیادی مواجه هستید و حتی نمی توانید از روی یک لامپ به طول سه سانتیمتر در سقف عبور کنید ! یکی از ویژگیهای جالبی که در این نسخه افزوده شده است حس ششم Spiderman است. بدین ترتیب که او چند ثانیه قبل از وقوع اتفاقات ناگوار متوجه آنها می شود که در این بخش بازی متوقف شده و شما با فشردن دکمه مربوطه حمله خود را آغاز خواهید کرد. متاسفانه این ویژگی در طی بازی به ندرت مورد استفاده قرار گرفته است. در پایان هر مرحله نیز باید به مبارزه با Boss که از قدرت بسیار بالایی نسبت به سایر دشمنان شما در طی یک مرحله برخوردار است بپردازید. البته قبل از مبارزه با Boss قسمتی که به شما نحوه مبارزه با او و نابود کردنش را آموزش میدهد مشاهده خواهید کرد که این مسأله تا حد بسیار زیادی کار شما را در طی مرحله آسان خواهد کرد. لازم به ذکر است در بازی با مأموریت هایی از قبیل خنثی کردن بمب نیز برخورد خواهید داشت که برای خنثی کردن هر کدام از بمب ها با معماهای کوچک و نه چندان سختی نیز مواجه می شوید. هوش مصنوعی بازی در سطح بسیار پایین و ضعیفی قرار دارد به عنوان مثال دشمنان شما در طی مرحله با وجود اینکه شما را می بینند اما به شما شلیک نمی کنند. 
  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی  Packeg 4:

ندارد.


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Spider-Man : 
http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Spider-Man: The Movie :
http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Spider-Man 2 :
http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Spider-Man از لینک رپیدشیر : 
http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Spider-Man: The Movie از لینک رپیدشیر :

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Spider-Man 2 از لینک رپیدشیر :



 
 دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار  دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار  دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار  دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار  دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار  دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار  دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار  دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار  دانلود پکیج بهترین بازی های قدیمی پکیج شماره چهار


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با عرز معذرت نظر شما برای سایت من چی ست؟
    به نظر شما چه چیزی در سایتم بگذارم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 5,101
  • بازدید کلی : 72,402